Extra i Botan - Visningar och butik

Nu söker vi en utåtriktad biologistudent som vill hålla visningar och arbeta i vår butik.

Under sommaren behöver vi stärka upp vårt team. Därför söker vi dig som har ett brinnande intresse för biologi, biologisk mångfald och växtvärlden. Du tycker det är roligt att dela med dig av dina kunskaper i både mindre och större sammanhang.

Arbetsuppgifterna är:

• Hålla guidade visningar för grupper med förbestämda teman.
  • Arbeta som butiksbiträde i trädgårdens butik
  • Medverka som ledare i barnaktiviteter tillsammans med Botans pedagog

Det finns inget i dagsläget färdigt schema utan tjänsten är en timanställning på max 20 tim/ där du blir inringd  vid behov.

Är du intresserad så skicka ett personligt brev tillsammans med ditt CV till Nina Hult, nina [dot] hult [at] botan [dot] lu [dot] se.

senast 20 februari 2022.